Makijaż: Tajemnica oceanu


Dzień dobry!



Nie wiecie, jak trudno było mi nazwać ten makijaż. Były już: ocean, syrena, syreni ogon, dno oceanu i inne pomysły, które do mnie nie przemawiały. Dla mnie skrywa to jakiś sekret, który ma ścisły związek z wodą, więc ostatecznie jest tajemnicą oceanu. Mimo że sama to stworzyłam, nie mam pojęcia, co tam się kryje, bo nieustannie poznaję siebie. Może Wy będzie potrafili to zinterpretować. :)

Jest to propozycja, wbrew pozorom, na lato - dla odważnych na każdą porę dnia, a dla pozostałych niech to będzie makijaż wieczorowy. Ja do odważnych nie należę, ale w kwestii makijażu się to zupełnie zmienia. Niedługo mam zamiar tak się pokazać ludziom na oczy i niczym nie będę się przejmować.
Mała rada: można spokojnie zrezygnować z czarnej kreski albo inaczej - wydłużyć jaskółkę. Jak kto woli.



Zmieniłam znak wodny. Co sądzicie?

Postawiłam na granatowy, turkusowy i jaśniejszy odcień koloru alg morskich. Aby spojrzenie przykuwało jeszcze większą uwagę i było rozświetlone, pokryłam kremowo-perłowym cieniem środek powieki ruchomej i jednocześnie miejsce przejścia obu niebiesko-podobnych odcieni. Mimo że jestem zwolenniczką rozświetlonego wewnętrznego kącika, zrezygnowałam z perły i zastąpiłam ją białym matowym cieniem, bo "co za dużo, to niezdrowo".

A Wam z czym się to kojarzy? Może nadalibyście temu inną nazwę? No i przede wszystkim - jak się podoba?

Na razie!
D.

Komentarze

  1. Makijaż bardzo fajny, chyba najlepszy ze wszystkich twoich 'kolorowych'. Kryje w sobie głębie :). Nazwe tez dobra nadalas, mnie sie kojarzy wlasnie z oceanem, jakims wybrzezem czy laguną. Mrrr, az zatesknilam za wakacjami :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity makijaż, jestem pod wrażeniem.
    Nie mogę się doczekać kolejnych Twoich nowatorskich pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksandra Bugalska2 czerwca 2014 19:33

    Ślicznie! Fajne są te przejścia między odcieniami. "Tajemnica oceanu" to bez wątpienia najtrafniejszy tytuł. Widzę, że chyba lubujesz się w takich zimnych kolorach. :-) Cieszę się, bo sama za nimi przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksandra Bugalska2 czerwca 2014 19:37

    Znak wodny - super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, fajny odcień tego niebieskiego w wewnętrznym kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety został on wycofamy z produkcji, nad czym ubolewam, bo to moja jedyna sztuka.

      Usuń
  6. Sama nie lubię się w takich kolorach ale u Ciebie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten jest piękny, Ciotka chce taki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super makijaż...lubię takie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Bardzo mnie cieszą i motywują do dalszego działania! Czas poświęcony na napisanie kilku słów nie pozostanie niedoceniony — odpowiadam na nie u siebie, ale chętnie odwiedzam komentujących.

Popularne posty