"Brzoskwina" i śliwa


Pomyślałam, że zrobię dla Was makijaż, który pięknie podbije i podkreśli niebieską tęczówkę. Nie oznacza to, że posiadaczki innych kolorów oczu nie mogą się na niego pokusić. Powtórzę to po raz enty - zawsze warto sprawdzić na sobie! :)



Postawiłam na pomarańcz, róż i burgund. Skojarzyło mi się to z brzoskwinią i śliwką, więc tak to nazwałam.
Makijaż ten jest banalnie prosty, więc nic, tylko chwycić za pędzle i czarować!





Pracujemy przede wszystkim na zewnętrznym kąciku, dbając o przenikanie się kolorów i dobre roztarcie krawędzi. Wewnętrzna strona powieki powinna być pokryta cieniem bazowym i to jej wystarczy. Roztarta brązowa kredka przy linii rzęs i pogrubiona w zewnętrznym kąciku sprawia, że część cieni jest bardziej intensywna i, przede wszystkim, nie ma wrażenia, że makijaż jest nieskończony - delikatny jest mimo wszystko, ale dzięki tej kresce lepiej wszystko współgra.


Pokuście się na matowe i perłowe cienie! Na moim oku jest jeden wielki melanż takich kolorów i Wam proponuję zrobić taki sam.





Nie zapomnijcie o rozświetleniu kącika oka. :)


Do następnego!
D.

Komentarze

  1. to jest jedno z zestawień, które faktycznie baaardzo podbijają kolor niebieskiej tęczówki (wiem bo sama taką mam i często takie kolory stosuję). Dodatkowo polecam najbardziej typowy brąz, odcienie czerwieni i różu :)

    bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś bo i ja miałam szansę poznać Twojego bloga - zdecydowanie będę tu chętnie zaglądać :)

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę i miłe słowa! Ja również chętnie do Ciebie będę powracać.

      Usuń
  2. Masz prześliczne brwi! a jeśli chodzi o makijaż, będzie on również pasował do zielonych oczu :)
    Jest prześliczny :) ! Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i również życzę Ci powodzenia w konkursie na ambasadorkę Pierre Rene ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nikt mi tego nie napisał, dziękuję bardzo. :) Mam z tymi brwiami trochę roboty, więc tym bardziej miło mi, że ktoś to docenił. Zgadzam się - zielone tęczówki będą również pięknie uwydatnione przy takich kolorkach.
      Trzymaj się!

      Usuń
  3. Piękny delikatny makijaż oka :) Świetnie rozblendowane cienie, u mnie to nigdy nie jest tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksandra Bugalska11 czerwca 2014 14:40

    Przepiękny ten makijaż. Świetnie wszystko współgra, bo wszystko jest idealnie roztarte. :)
    Ponadto muszę Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się szata graficzna Twoich postów, która dynamicznie się rozwija i dodaje wszystkiemu charakteru i oryginalności.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż,delikatny a jednocześnie świetnie podbija kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz te oczyska. A makijaż taki delikatny, a tyle daje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście dodaję do obserwowanych! Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor twoich oczu jest urzekający :) Dobra zmiana image bloga!
    :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Bardzo mnie cieszą i motywują do dalszego działania! Czas poświęcony na napisanie kilku słów nie pozostanie niedoceniony — odpowiadam na nie u siebie, ale chętnie odwiedzam komentujących.

Popularne posty