Od lat coś w objęcia chłodu mnie pcha


Cześć dziewczyny i (może nawet) chłopaki!

Ten post chodzi za mną już od jakiegoś czasu i miałam nawet wątpliwości, czy go opublikować z powodu tego nadmiernego oświetlenia, które zafundowało mi Słońce. Ale już jest i mogę odetchnąć!
Jeszcze tylko napomknę, że to, co najbardziej mnie urzekło w filmie, to piosenka śpiewana przez Elsę - "Let it go" lub, jeśli ktoś woli, "Mam tę moc", w której obu wersjach odnajduję coś, z czym mogę się utożsamić. Kto mnie zna osobiście, może domyśla się, o które wersy chodzi. Aby wszystko tworzyło ładną i spójną całość, oto link do "Mam tę moc", którą polecam puścić teraz w tle.

Elsa z filmu animowanego Disney'a "Kraina Lodu"


Makijaż, wbrew pozorom, nie nadaje się tylko na zimę. Moja wersja pasuje również na wiosenny wieczór, a może nawet dzień, Wybór należy do Was.
Zdaję sobie sprawę, że odcień różu nie jest "mój", ale użyłam go tylko na potrzebę posta.





Mam nadzieję, że się podoba i fanki Elsy go wypróbują. Dajcie znać. :)


Do następnego!
D.

Komentarze

  1. Makijaż idealnie ci pasuje :) Jesteś piękna :) Muszę zobaczyć ten film.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyższy komentarz został przeze mnie usunięty, ponieważ zrobiłam błąd w nazwisku Natalii, która skomentowała post powyżej. Wybacz mi proszę. :)
      Makijaż jest niesamowity i na Tobie prezentuje się wspaniale.
      Nic dodać, nic ująć, bo prostu brak słów.(w pozytywnym sensie)

      Usuń
  3. Według mnie ten róż Tobie pasuje bardzo. ;) pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksandra Bugalska18 maja 2014 21:46

    Boska inspiracja i doskonała interpretacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Bardzo mnie cieszą i motywują do dalszego działania! Czas poświęcony na napisanie kilku słów nie pozostanie niedoceniony — odpowiadam na nie u siebie, ale chętnie odwiedzam komentujących.

Popularne posty