Cieszmy się z małych rzeczy

Hej!

Wprowadziłam niewielkie, aczkolwiek znaczące zmiany w wyglądzie bloga. Przede wszystkim pojawiły się inne czcionki: stron, tytułu posta, daty i po prawej stronie, ale także poszerzyłam białe tło i zmieniłam nieco odcień tego zewnętrznego. W planach mam jednak dalsze eksperymenty.
Co Wy na to? Mam nadzieję, że teraz wszystko lepiej razem wygląda i jest przyjemniejsze w odbiorze, ale jeśli macie sugestie, to walcie śmiało!

Wkrótce pojawi się, mam nadzieję, post lub zapowiedź posta. Ostatnio wszystko jest przeciwko mnie w tej kwestii, więc walczę i liczę, że wreszcie wygram. Dlatego z tego miejsca proszę o wybaczenie obserwatorów i pozostałych czytelników. W każdym razie dokładam wszelkich starań, żeby doskonalić bloga i w międzyczasie szykuję małe niespodzianki. Po prostu musi to wypalić! Prawda?

Zdjęcie stare, ale nadal jare. A jakie brwi...

Trzymajcie się,
D.

Komentarze

  1. Aleksandra Bugalska18 maja 2014 20:20

    Zmiany na Twoim blogu są fajne, szczególnie "spis" postów po prawej stronie. Zdjęcie też fajne. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Bardzo mnie cieszą i motywują do dalszego działania! Czas poświęcony na napisanie kilku słów nie pozostanie niedoceniony — odpowiadam na nie u siebie, ale chętnie odwiedzam komentujących.

Popularne posty