MOTD [Make-up of the day], czyli makijaż dnia


Cześć dziewczyny!


Kiedy nagle mi wpadł do głowy pomysł, żeby pokazać Wam najłatwiejszy makijaż świata, który miałam przez cały wtorek, zobaczyłam, że taki TAG, jak w tytule, naprawdę istnieje i chyba jest dość popularny. Tak więc fajnie się złożyło.
Postawiłam na delikatne i rozświetlone oko oraz odrobinę mocniejsze, lekko "żarówiaste" usta. Jest również wersja light dla miłośniczek ust nude. Założę się, że w każdej kosmetyczce są produkty niezbędne do tego makijażu, który notabene idealnie nadaje się na wiosnę i lato oraz jest banalnie prosty, tak więc do dzieła!


W świetle dziennym:

Która wersja bardziej przypadła Wam do gustu? Z delikatnymi czy podkreślonymi ustami?


Pozdrawiam,
D.

Komentarze

  1. Bardzo fajny makijaż, strasznie naturalny. Jestem za obiema wersjami bo nie mogę się zdecydowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie z delikatnymi ustami bardziej pasuje, ponieważ patrzy się na całą twarz, a jak podkreśli się usta, to one skupiają uwagę obserwującego.
    Ogólnie piękny makijaż. + masz idealne brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksandra Bugalska18 maja 2014 21:56

    Obie wersje są bardzo ładne, bo każda pasuje na inne okoliczności. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Bardzo mnie cieszą i motywują do dalszego działania! Czas poświęcony na napisanie kilku słów nie pozostanie niedoceniony — odpowiadam na nie u siebie, ale chętnie odwiedzam komentujących.

Popularne posty