Pamiętasz, była jesień...

Cześć!


Dziś poniedziałek, ale jutro wolne, więc mogłam poświęcić troszkę czasu, aby wykonać dla Was kolejny makijaż. W końcu jest adekwatny do aktualnej pory roku, więc mam nadzieję, że którejś z Was się przyda.
Niestety zdjęcia nie oddają wiernie, jak na dolnej powiecie błyszczą i mienią się perłowo-brokatowe cienie i zapewne nie widać, że są tam dwa: pomarańczowy i złoty. Musicie mi, zatem, uwierzyć na słowo. 



Blogspot badzo niszczy jakość moich zdjęć, która i tak nie jest powalająca (co mnie martwi, bo specjalnie dla bloga kupiłam aparat z nieco wyższej półki), więc mam pytanie, czy macie na to jakiś sposób? Zauważyłam, że u dziewczyn, które przerabiają bardziej (bo ja, tak jak pisałam, przerabiam tak, aby odzwierciedlić realistycznie kolory makijaży) i robią zdjęcia gorszym sprzętem, mają dobrą jakość. Pomocy! :)


Do kolejnego!
D.

Komentarze

  1. Śliczny makijaż:) a jutro niestety nie każdy ma wolne... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż - idealny na jesień. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Lubię ciemne kolory na oczach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że trafiłam w Twoje gusta.

      Usuń
    2. Dziękuję i cieszę się, że trafiłam w Twoje gusta.

      Usuń
  4. Bardzo ładne kolory w makijażu, robisz makijaż fotograficzny więc on musi być mocny żeby aparat odzwierciedlał kolory, druga sprawa to podkręcenie kolorów w jakimś darmowym programie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Albo niezrozumiale napisałam, albo nie do końca mnie zrozumiałaś. Makijaż jest taki, jaki miał być. Chodzi mi o jakość zdjęć, która jest zła. Są one za ostre, jakbym za dużo razy podkręciła ostrość w programie graficznym. Napisałam także, że podkręcam kolory w programie, więc nie bardzo rozumiem Twojej porady. :) Mimo to dziękuję, bo jako jedyna zwróciłaś na to uwagę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Bardzo mnie cieszą i motywują do dalszego działania! Czas poświęcony na napisanie kilku słów nie pozostanie niedoceniony — odpowiadam na nie u siebie, ale chętnie odwiedzam komentujących.

Popularne posty