Hej!
W najbliższym czasie zaproszę Was na krótką recenzję lakieru firmy Essie o nazwie Mint Candy Apple. O dziwo nie wybrałam koloru fioletowego, ale miałam między tymi dwoma ogromny dylemat. Wygrała mięta, bo brakuje mi jej w kolekcji. Mogłabym napisać już dzisiaj, ale chciałam, aby pojawiły się tu zdjęcia mojego autorstwa, nie zaś z Internetu, a to wymaga czasu. Jeśli jesteście zainteresowani, zachęcam do obserwowania, aby nie przegapić posta, lub po prostu odwiedzania. Możliwe, że zanim recenzja się pojawi, dodam post o czymś innym, więc proszę o cierpliwość.
Przy okazji informuję, że postaram się jak najczęściej publikować nowe posty. :)

Do następnego!
D.


Komentarze

  1. Aleksandra Bugalska24 marca 2014 20:15

    Bardzo ładny kolor. Czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorek :) uwielbiam miętowe lakiery. .. bardzo ładnie tu u Ciebie; ) zostaje i życzę powodzenia... oczywiście czekam na makijaże; *

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Bardzo mnie cieszą i motywują do dalszego działania! Czas poświęcony na napisanie kilku słów nie pozostanie niedoceniony — odpowiadam na nie u siebie, ale chętnie odwiedzam komentujących.

Popularne posty