Karnawałowy makijaż [inspirowany]

Hej.


Przybywam z makijażem karnawałowym, który był inspirowany makijażem, który wymyśliła i wykonała Maxineczka (link).
Mam nadzieję, że moja wersja również przypadnie Wam do gustu. Wykonałam go kosmetykami, które każda z Was powinna bez problemu znaleźć w drogeriach, a więc do dzieła!

Chciałam zrobić krok po kroku, ale że to inspiracja, nie chciałam nadużywać pomysłu Maxi - mam nadzieję, że wybaczycie. To, jak ona robiła makijaż, macie w pierwszej części posta w linku.




A na koniec mój debiutancki filmik, na którym pokazuję, jak ładnie opalizują połączone dwa cienie na środku powieki. Co o tym sądzicie, robić takie częściej?


Oglądaj w HD!

Skoro już przy tym jestem, coraz częściej myślę o założeniu kanału na YouTube, jednak wciąż uważam, że brakuje mi doświadczenia i umiejętności, więc jak poczuję się gotowa, to wiedzcie, że dzień, w którym obejrzycie mój prawdziwy debiut nadejdzie!


LISTĘ KOSMETYKÓW ZNAJDZIECIE W OPISIE POD FILMEM

Do zobaczenia niedługo!
D.
Źródła: kanał Maxi www.youtube.com/maxineczka

Komentarze

  1. Piękny makijaż! Bardzo mi się podoba Twoja wersja. Połączenie kolorystyczne w moim guście:) Świetne rzęsy!
    Lampa pierscieniowej daje bardzo fajne oświetlenie i ładnie sprawdza się przy filmiku :) Poproszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię i miłe słowa! Fakt, rzęsy są cudowne. Połówki tych samych rzęs też się świetnie sprawdzają. Bardzo je lubię, mimo że to tylko jedna z dwóch moich par (nie licząc połówek), ale mam zamiar powiększyć kolekcję, bo rzęsy to coś cudownego do mocniejszych makijaży. Nie każdy został obdarowany długimi i gęstymi rzęsami, trzeba sobie radzić.
      Co do lampy, to w pełni się zgadzam - muszę jednak popracować nad ustawieniem, aby zdjęcia i filmiki jak najlepiej oddawały rzeczywistość.
      Cieszy mnie to bardzo i postaram się nie zawieść!

      Usuń
  2. Wszystko ze sobą super gra <3 cudny make up

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten makijaż. Uroczo, że można Cię wreszcie zobaczyć na filmiku. Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, udany debiut :) Czekam na kolejne filmiki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik. Mam nadzieję, że będziesz częściej nagrywać;) I jeszcze jedno - Twój makijaż bardziej mi się podoba. :) Podoba mi się do tego stopnia, że chyba wykonam identyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się i mam nadzieję na zobaczenie tego dzieła.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Bardzo mnie cieszą i motywują do dalszego działania! Czas poświęcony na napisanie kilku słów nie pozostanie niedoceniony — odpowiadam na nie u siebie, ale chętnie odwiedzam komentujących.

Popularne posty