A tip, czyli mała wskazówka

Cześć,

Dzisiaj przybywam z krótkim postem na szybko z jedną małą poradą, o której sobie właśnie przypomniałam, malując usta pomadką.
Jak pozbyć się nadmiaru szminki z ust, aby nie znalazła się ona na zębach? - to bardzo proste. Wystarczy włożyć do ust palec, najwygodniej wskazujący i zacisnąć nimi tak, aby tylko wewnętrzne brzegi go dotykały, a następnie zdecydowanym ruchem wyjąć palec.Cały nadmiar zbierze się na nim, a my możemy cieszyć się, że na pewno nie przydarzy nam się wpadka z kolorowymi zębami.


Myślę, że to świetne rozwiązanie. Niestety nie dla tych, którzy nie mają do siebie dystansu, tak więc jeśli ktokolwiek taki to czyta, proszę o zachowanie opinii dla siebie. :) Kiedy dawno temu usłyszałam taką poradę od znajomej, spodobało mi się, bo to najprostszy i najszybszy sposób, wiec mam nadzieję, że znajdą się osoby, które podzielają moje zdanie.
A Wy co sądzicie o takim sposobie?

Do następnego!

D.
Źródło zdjęcia: Google +

Komentarze

  1. Hahah ciekawy sposób :) Będę musiała kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleksandra Bugalska8 kwietnia 2014 15:45

    Dość oryginalny sposób, ale na pewno najlepszy dla wyglądu ust. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Bardzo mnie cieszą i motywują do dalszego działania! Czas poświęcony na napisanie kilku słów nie pozostanie niedoceniony — odpowiadam na nie u siebie, ale chętnie odwiedzam komentujących.

Popularne posty