Małe zmiany...

Witajcie!

Mam nadzieję, że to nie jedyny post dzisiaj, ale nie będę zapeszać, więc sza. W tej notce chciałabym podziękować Wam za to, że jesteście ze mną, mimo że ostatnio nie mam czasu na prowadzenie bloga. Dziękuję także nowym Obserwatorkom, które w międzyczasie dodały mnie do swojej listy.
Mam nadzieję, że ten blog niedługo znów ruszy, może nie z takim rozpędem, jak wcześniej, przynajmniej na razie, ale że raz na jakiś czas coś dla Was przygotuję.

Przy tej okazji mam dla Was informację: nazwa bloga została niemal całkowicie zmodyfikowana. Było już DarikaStudio, DarikaMakeupStudio i przyszedł czas na po prostu DarikaMakeup. Będzie zwyczajnie, pospolicie, niestety nieoryginalnie, aby też Wam, czytelnikom (a może raczej czytelniczkom) było łatwiej mnie odnaleźć i później wpisywać adres w przeglądarkę. Zależało mi na tej cząstce "Studio", gdyż to byłoby coś mojego, od siebie, ale z obawy, że wówczas nie będę kojarzona tak naprawdę z niczym, to postanowiłam zrobić nazwę, którą właściwie wiele dziewczyn i kobiet ma. 
Dajcie znać, co na ten temat sądzicie i która nazwa, adres bloga Wam się najbardziej podobała. Właściwie te zmiany są z myślą o Was, więc zależy mi na tej opinii. Ta najdłuższa zdecydowanie odpada, gdyż nie sprawdza się jako znak wodny, więc do wyboru pozostały dwie. Z góry dziękuję za pomoc.

Tymczasem zachęcam do przejrzenia poprzednich postów.


Trzymajcie się i mam nadzieję, że do zobaczenia całkiem niedługo!
D.

Komentarze

Popularne posty