Makijaż do niebieskich włosów?

Hej,



Post baaardzo zaległy. Od paru miesięcy nie mam już niebieskich włosów (ku mej tęsknocie)... Ale uznałam, że opublikuję ten makijaż, a właściwie jego dwa warianty — z mocnymi i delikatnymi ustami.

Zapraszam!


Na ten moment nie wyda Wam się to dziwne, oryginalne, ale kiedy farbowałam włosy na upragniony przez kilka lat niebieski, kolory tęczy na głowie jeszcze nie były modne. A na pewno nie aż tak, bo teraz widać je na każdym kroku...



Dlatego w sumie ucieszyłam się, że nie mogłam więcej przedłużać niebieskiego, bo i tak nie byłabym oryginalna, i tak bym była wrzucona do wora z osobami, które sobie zaszalały tylko na wakacje, a tego nie lubię. ;)



Co do listy kosmetyków i pędzli, niestety nie pamiętam, ale gdyby interesował Was konkretny kosmetyk, dajcie znać w komentarzach, a postaram się go znaleźć.


Mam nadzieję, że makijaż Wam się podoba. Jeśli tak, to która wersja?
Kolejna notka będzie z gościem specjalnym. :)
Do zobaczenia,
D.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Bardzo mnie cieszą i motywują do dalszego działania! Czas poświęcony na napisanie kilku słów nie pozostanie niedoceniony — odpowiadam na nie u siebie, ale chętnie odwiedzam komentujących.

Popularne posty