Cześć!


Wreszcie mogę przemówić do Was normalnym językiem - bez zapowiedzi, tylko tu i teraz.
Pewnie interesuje Was, co mogę zaoferować. Otóż chciałabym zwyczajnie podzielić się z innymi tym, co robię, a bardzo lubię "bawić się" makijażem. Jeśli będę miała na to szanse, to pójdę dalej i będę tworzyć tutoriale do moich makijaży, a także dawać jakieś sprawdzone przeze mnie porady z nim związane. Nie wykluczam poszerzenia "działalności" o inne wątki "urodowe", ale wszystko przede mną, gdyż to dzięki Wam, Czytelnicy, będę mogła rozwinąć skrzydła.
Żywię nadzieję, że jeśli ktokolwiek tu kiedyś trafi, będzie mnie odwiedzał.

Dziś post lekki, (mam nadzieję) zwięzły i na spokojnie, aby się przełamać. Jak to mówią - pierwsze koty za płoty.

Moje próby zrobienia odpowiedniego zdjęcia na awatar. ;)



Jeśli kogoś zainteresuje, jakich kosmetyków dzisiaj użyłam, to proszę:
- podkład: krem BB Under Twenty 01
- korektor Golden Rose oraz Essence stay all day concealer 10
- puder transparentny Essence fix&matte!
- potrójny cień INGLOT 107R - jako bronzer i w załamaniu powieki
- tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie Black Brown i MaxFactor False Lash Effect czarna
- cień Bell SATIN MAT 145
- cień Bell SATIN MAT 146 i Eveline art scenic - korektora do brwi 3w1
- pomadka Golden Rose Velvet Matte nr 01



Pozdrawiam,
D.

Komentarze

  1. Aleksandra Bugalska22 marca 2014 19:43

    Trochę spóźnione xD, ale szczere: super zdjęcia i ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Bardzo mnie cieszą i motywują do dalszego działania! Czas poświęcony na napisanie kilku słów nie pozostanie niedoceniony — odpowiadam na nie u siebie, ale chętnie odwiedzam komentujących.

Popularne posty